Hoe lang doet mijn bestelling erover om op bestemming te geraken?

We streven ernaar je pakje binnen de 10 werkdagen na bestelling op het door jou opgegeven adres te bezorgen. In uitzonderlijke omstandigheden kan je pakje er ook langer over doen. Mocht je vragen hebben over je bestelling, kan je steeds terecht op

in**@ee**.be











.

 

Ik woon niet in België. Kan ik een bestelling plaatsen?

Pakjes kunnen ook geleverd worden buiten België. In functie van de locatie worden aangepaste verzendkosten aangerekend. Je wordt hiervan vooraf op de hoogte gebracht.

 

Kan ik betalen met een CREDITCARD?

Op dit moment kan je via Paypal betalen met je creditcard. Andere opties zijn MisterCash of een klassieke overschrijving.

 

Wat als ik een bestelling wil annuleren?

Dit kan je doen door zo snel mogelijk na bestelling een mailtje te sturen naar

in**@ee**.be











. Als je pakje al onderweg is, zal het betaalde bedrag teruggestort worden nadat je het pakje in goede staat hebt terugbezorgd.

 

Wat als een aankoop mij niet bevalt bij ontvangst?

Dit is geen enkel probleem. Je kan binnen de 14 dagen na ontvangst van het artikel je aankoop herroepen door een mail te sturen naar

in**@ee**.be











. Je kan dit ook per brief. Vervolgens stuur je het product in de originele verpakking, onbeschadigd en ongebruikt terug binnen de 14 dagen na je mail of brief. Vervolgens krijg je de originele aankoopsom voor dit product terugbetaald.

 

Wat als mijn aankoop beschadigd raakte voor levering?

Voor verzending worden de bestelde producten zorgvuldig gecontroleerd. Het is belangrijk dat je bij ontvangst meteen de toestand van je aankoop nakijkt. Wanneer een product beschadigd raakte kan je dit binnen de 5 werkdagen na ontvangst melden per e-mail. Je kan een foto toevoegen om de schade aan te tonen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

 

Kan ik een product personaliseren?

We doen ook maatwerk. Hiervoor wordt steeds een afzonderlijke offerte opgemaakt. Je kan je vraag stellen via

in**@ee**.be











.

Op welke manieren wordt het pakje verzonden?

Je kan kiezen tussen twee mogelijke verzendmethodes:

–       Ofwel laat je het pakje met de post bezorgen op een opgegeven adres.

–       Ofwel laat je het pakje in een postpunt of pakjesautomaat leveren. Hier kan je het pakje later zelf ophalen.

Voor een levering buiten België, wordt op dit moment automatisch een tarief berekend in functie van het bestemmingsland.

 

KRIJG IK EEN FACTUUR?

Bij bestelling ontvang je een bewijs van je bestelling en eventuele betaling. Wanneer je je bestelling ontvangt, zal je de factuur in je pakje vinden.
Mocht er iets mis lopen kan je dit steeds melden via

in**@ee**.be











.

 

Waar kan ik met andere vragen terecht?

U kan uw vragen steeds stellen via

in**@ee**.be











. Wij proberen uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Schrijf in voor de nieuwsbrief